سئو سایت خبری چگونه انجام دهیم
سئو سایت خبری: بهترین استراتژیها + مثال
برای سئو کردن سایت های خبری حتما باید یکسری نکته ها را توجه داشته باشید. شما برای همه مردم در حال تولید محتوا هستید و سایت های خبری هم کم نیستند. پس برای اینکه در نتایج جست و جو اول باشید بهتر است حتما چند نکته را در نظر بگیرید. هرچند که همیشه این را باید بدانید که نباید انتظار نتیجه فوری داشته باشید. بهینه سازی برای موتور های جست و جو کار آسانی نیست و نیازمند استراتژی و برنامه ریزی منظم می باشد.
سایت خبری رویدادهای تازه جهان را دریافت کرده و آنها را منتشر میکند. ممکن است شما در سایت خبری خود صفحات زیادی داشته باشید که سازماندهی نشدهاند این باعث میشود بازدیدکنندگان گم شوند link juice جریان نمییابد و صفحات شما نیز رتبه نگیرند. در سایت خبری باید از اخبار شما ساماندهی شده باشد و فقط به دنبال جمع آوری اخبار و ایجاد صفحه نباشید. گوگل قوانین را تغییر می دهد، همه چیز در حرکت است، بنابراین ما باید به حرکت خود ادامه دهیم. ما باید همیشه در مورد وب سایت ها و مخصوصا در مورد سایت های خبری خود فکر کنیم، زیرا این سایت ها از محبوب ترین سایت ها در دستگاه های تلفن همراه هستند. این ما را مجبور می کند وب سایت خود را در همه جا در دسترس قرار دهیم و یک سایت خبری را راه اندازی کنیم.
در واقع اگر به موقع عمل نکنید رقبا جای شما را میگیرند و خبر را سریعتر منتشر میکند. با اضافه کردن AMP یک نسخه از صفحات شما در گوگل ذخیره می شود و کاربران در هنگام کلیک بر روی وب سایت شما در واقع وارد سایت گوگل شده اند. دسترسی کاربران با سرعت بالا و بدون محدودیت به صفحات سایت شماست همچنین سایت هایی که قابلیت AMP را بر روی سایت هایشان فعال می کنند با جدید ترین الگوریتم های گوگل تطابق بیشتری خواهند داشت. شما نیز برای سفارش خدمات سئو سایت خبری و مشاوره سئوی سایت خبری، میتوانید با آژانس دیجیتال مارکتینگ ایران نوین تماس بگیرید. بهعنوان مثال خبرگزاری BBC، با توجه به زمینه فعالیت آرکتایپ حکیم دارد و از لحاظ شخصیتی نیز میتوان آن را یک انسان کلاسیکپوش و مرموز توصیف کرد. بهطور خلاصه، برندینگ یکی از استراتژیهای موثر در راستای افزایش بازدید سایت خبری به شمار میرود.
با ابزارهایی مانند Moz، Screaming Frog، Semrush می توانید رقبای خود را مورد بررسی قرار دهید و با توجه به نقاط قوت و ضعفی که دارند به بهینه سازی سایت خود بپردازید. بدون داشتن نقشه راه سئو، رسیدن به مقصدی مطمئن برای فروش و توسعه کسب و کار آنلاین دشوار و بعضی مواقع نشدنی خواهد بود! تدوین استراتژی سئو، برای رسیدن به افزایش ترافیک ورودی و درآمدسازی وب سایت پیشنهاد می شود. سعی کنید از عناوین جذاب استفاده کنید تا کاربر ترغیب شود روی آن کلیک کند و ترافیک سایت بالا رود. منظور از محتوای سئو شده، محتوایی است که بر اساس نیاز کاربر نوشته شده باشد. شما باید پس از آنکه کلمات کلیدی سایتتان را پیدا کردید، بر اساس نیاز سایت و کاربر اقدام به تولید محتوا کنید.
در این مطلب سعی کردیم به این موضوع بپردازیم که چگونه یک سایت را سئو کنیم؟ همانطور که گفتیم از اصلی ترین اقدامات لازم در سئو یک سایت، انتخاب درست کلمات کلیدی و تولید محتوا برای آنها است. راهکارهایی که خواندید که یکشبه صفحههای سایت شما را به صدر نتایج نمیبرند و ترافیک شما را افزایش نمیدهند؛ ولی با رعایت آنها بهطور مداوم، در طول زمان خواهید دید که چقدر به بهبود سئو سایت خود کمک کردهاید. ابزار گوگل ترندز هم به شما کمک میکند کلمات کلیدی جدید مرتبط با خودتان و مقالههایی که منتشر کردید، پیدا کنید. مقالهٔ «گوگل ترندز چیست و چه کمکی به کسبوکارها میکند؟» را بخوانید تا با تمام بخشها و کاربردهای آن آشنا شوید. اگر در نظر دارید سئو سایت خبری خود را برونسپاری کنید میتوانید از طریق صفحه تماس با ما، با متخصصین ایران وب لایف ارتباط برقرار کنید. در بسیاری موارد کانتنت هاب و مقایسه ای رد پای وبسایت های خبری را می بینیم و این نشانه مثبتی برای حضور شما در بین این وبسایت هاست.
پس از آنکه کلمات کلیدی مناسب برای تولید محتوا را پیدا کردید، باید رقبای خود را در این زمینه آنالیز کنید. آنالیز سایت رقیب به شما این امکان را می دهد تا نحوه عملکرد آنها را مورد بررسی قرار داده و از نقاط ضعف یا قدرت آنها الگو بگیرید. در مقالهٔ «آموزش تحقیق کلمات کلیدی برای سئو و تولید محتوا»، بهصورت تجربی و مرحلهمرحله تمام این موارد و نحوهٔ اولویتبندی کلمات را توضیح دادهایم. قرارگرفتن در صفحهٔ اول گوگل یک چیز است و جذب کاربران و تبدیل آنها چیزی دیگر. هدف شما از سئو این است که مخاطبان سایت شما را پیدا کنند، وارد آن شوند و به مشتری تبدیل شوند؛ ولی با زمان توقف پایین این اتفاق نمیافتد.
هنگامی که URL صفحات از 74 کاراکتر کمتر باشند، در نتایج گوگل به طور کامل مشاهد می شوند. ممکن است فکر کنید انکر تکست لینک های سایتتان مناسب نیست و لازم است آنها را تغییر دهید. این کار ممکن است برای چند عدد لینک مشکل ساز نباشد؛ اما تغییر یکباره تعداد زیادی از انکر تکست ها، به خصوص در سایت هایی که ایندکس قوی دارند، می تواند باعث پنالتی و جریمه شدن صفحه مقصد لینک ها شود. برای سایتتان سایت مپ بسازید به این ترتیب تغییرات را سریعتر به کرالرها اعلام می کنید و به ایندکس سریعتر سایت کمک می کند. اولین اقدام استراتژی سئو، طراحی و ساخت سایت برای موتورهای جستجو است به نحوی که هر جنبه از چیدمان و ساختار سایت به بهترین شکل برای موتورهای جستجو قابل فهم باشد. با این حال جای نگرانی وجود ندارد، تیم آوادیس با متخصصانی که در حوزه سئو دارد به اجرا استراتژی سئو سایت شما می پردازد و اهداف شما به حقیقت تبدیل میکند.
با ابرسرورها میتوانید سرور با سیستمعامل دلخواه خود را در چند دقیقه انتخاب و نصب نموده و آزادانه منابع سرور خود را کاهش و افزایش دهید. سرویس قوی و پایدار که برای نصب و راهاندازی سیستم مدیریت محتوای وردپرس بهینه شده است. یک ابزار مدیریتی بسیار کاربردی، با دسترسیهای بیشتر از یکهاست ابری. رباتها با خواندن این فایل، بررسی میکند که آیا این URL مجوز خزیدن دارن یا خیر. همچنین دوره های صوتی آموزشی متنوعی هم در متمم وجود دارد که فهرست آنها را میتوانید در فروشگاه متمم ببینید. همچنین در صفحههای دوره MBA و توسعه فردی میتوانید با دوره های آموزشی متمم بیشتر آشنا شوید.
شما می توانید وبلاگ درست کنید و از طریق آن ها به خودتان لینک دهید یا اینکه از رسانه های مرتبط لینک دریافت کنید. اگر مطلبی را از منبع خاصی برداشته اید حتما منبع را ذکر کنید و به آن لینک دهید، نه تنها با این کار اعتبار شما پایین نمی آید بلکه ارتباط شکل می گیرد و رتبه سایت شما بالاتر می رود. مهمترین چیزی که باعث می شود شما از رقبای خودتان جلو بزنید این است که سعی کنید سرعتتان از آن ها در تولید محتوا بیشتر باشد. هرچند که این موضوع نباید باعث شود شما کیفیت را فدای سرعت کنید، اما بهتر است که بیش از پیش فعال باشید و جزو اولین کسانی باشید که خبر های روز دنیا و خصوصا ایران را بدست می آورید. تولید محتوای منظم و بروزرسانی سایت شما باعث می شود کراولر های موتور های جست و جو تند تند به سایت شما سر بزنند و محتوای شما را رصد و رتبه بندی کنند. از نظر من یکی از مهم ترین و تاثیرگذار ترین بخش بهینه سازی هر وبسایتی، سئو خارجی یا off page است؛ چراکه روی روند رشد وبسایت بسیار تاثیرگذار و همینطور بسیار حساس می باشد.
بنابراین، اگر محتوایی مرتبط، با کیفیت و در زمان مناسب منتشر می کنید و سایت شما از نظر فنی سالم است، از داده های ساختار یافته استفاده می کند و نقشه سایت XML خبری ارائه می دهد، ممکن است در Google News ظاهر شوید. با این حال، در عمل ، همیشه مشخص نیست که چرا برخی از سایت های خبری درGoogle News وارد شده و برخی سایت های دیگر حتی با رعایت قوانین یکسان، در Google News نشان داده نمی شوند. در گذشته، گوگل از ناشران خبری خواسته بود تا برای ورود به Google News درخواستی برای بررسی دقیق سایتشان ثبت کنند. در صورت خوش شانسی، سایت شما پذیرفته می شد و می توانستید کار خود را در زمینه سئو سایت خبری خود شروع کنید. این فرآیند به این معنا بود که فقط ناشران اخبار بررسی شده می توانستند در استوری های برتر گوگل حضور داشته باشند.
مثلا در ادامه برای کیورد اخبار ورزشی تعدادی کیورد مرتبط را از ahref دریافت کردیم. سینا عباسی، مدیر سئو ژاکت، بیش از 7 ساله که بهصورت تخصصی در حوزه سئو فعالیت میکند. سینا عباسی با تخصص و تجربهای که در حوزه سئو دارد، نگاه شما را به آموزش سئو در دنیای دیجیتال مارکتینگ تغییر میدهد. این فرایند بخشی از سئوی داخلی یا On-Page سایت است؛ لینکدهی داخلی باعث میشود تا مخاطب، زمان بیشتری را در بین صفحات سایت شما وقت بگذراند. لینکدهی داخلی همچنین باعث میشود تا اعتبار یک صفحه بین صفحات دیگر تقسیم شود.
ولی چطور بفهمیم مشکل از کجا آب میخورد؟ به صفحههایی که علاوه بر نرخ پرش بالا و درصد خروج (exit percent) بالایی دارند، بیشتر توجه کنید. برای مثال، تصویر زیر نشان میدهد چگونه ناپایداری و جابهجایی عناصر تجربهٔ کاربر را خراب میکند. جهت دریافت مشاوره رایگان در کسب و کار خودتون، از طریق فرم زیر با ما در ارتباط باشید. Accelerated Mobile Pages قابلیت و پروژه ای اپن سورس از طرف گوگل است که با حذف کدهای CSS و جاوا اسکریپت تا جای ممکن سرعت لود صفحه را برای تلفن های همراه بالا میبرد. بهترین راه برای اجرای دستورالعمل E A T یادگیری و مطالعه بیشتر در مورد الگوریتم گوگل پاندا است. ترجیح و توصیه ما شروع فعالیت وبگاه خبری بصورت نیچ (اختصاصی یک شاخه) است.
طبق گفته گوگل، بسیاری از وبسایتها لازم نیست نگران کرال باجت باشد؛ بهخصوص وبسایتهایی با کمتر از چند هزار URL که ساختارشان نیز استاندارد است. بنابراین، اگر وبسایتهای بزرگ بودجه خزش پایینی داشته باشد، صفحات آن دیرتر کرال میشود. عصر اطلاعات و ورود به دنیای دیجیتال، مباحثی همچون راه اندازی سایت، سئوی آن و سرمایه گذاری بر روی کسب و کارهای آنلاین را به یکی از مهمترین و ویژهترین مباحث روز دنیا تبدیل کرده است. امروزه صرف راه اندازی یک سایت نمیتواند هیچ کسب و کاری را به موفقیت برساند. پاندمی کرونا به خوبی اهمیت کسب و کارهای آنلاین را نشان داد و مشخص شد که در عصر کنونی هر کسب و کاری که خود را به این دنیا وصل نکرده است به زودی از دایره اقتصاد خارج خواهد شد و با شکست کسب و کاری خود مواجه است. بر همین مبنا است که حوزههای دیجیتال مارکتینگ هر کدام به صورت تخصصی مورد بحث و آموزش قرار میگیرند و اهمیت یادگیری و آپدیت کردن آموختهها و به کارگیری آنها برای اهل فن یک ضرورت میباشد.
در کنار گوگل سرچ کنسول که بالاتر دیدید، SEMrush و Ahrefs نیز از بهترین ابزارهای آمارگیری بودجه خزش است. الگوریتمهای گوگل صفحات ایندکسشده را بر اساس معیارهای مختلف رتبهبندی میکند. از جمله این معیارها میتوان به ارتباط محتواها با کوئری کاربران، کیفیت صفحه، سرعت بارگذاری و تجربه کاربری اشاره کرد. آشنایی با SEO و فلسفه آن، چیزی نیست که مختص برنامهنویسان و طراحان سایت باشد. خصوصاً با توجه به توسعهی الگوریتمهای جستجو و هوشمندتر شدن موتورهای جستجو، عملاً همهی کسانی که مستقیم و غیرمستقیم در وبسایت یک کسب و کار نقش ایفا میکنند، لازم است با اصول و مبانی و منطق سئو آشنا باشند. گزارش نویسی سئو یک فرآیند مستند سازی است که در آن تمامی فعالیتهای بهینهسازی موتور جستجو (SEO) که روی سایت انجام شده، جمعآوری و تجزیه و تحلیل میشود.
بودجه خزش (Crawl Budget)، تعداد صفحاتی است که رباتهای گوگل (Googlebot) میتواند در یک بازه زمانی مشخص، بخزد. منظور از خزش (Crawling) فرایندی است که در آن، رباتها اطلاعات صفحات وب را بازدید و جمعآوری میکند. در این صورت، ۲۵ روز طول میکشد تا گوگل کل صفحات را کرال کند و این زمان زیادی است! حالا فرض کنید همین وبسایت با پیادهسازی تکنیکهایی که پایینتر آنها را میبینید، کرال باجت را به ۱۰۰۰ صفحه در روز برساند و کل وبسایت را در ۱۰ روز کرال کند. بهاینترتیب میتوان گفت بودجه خزش این وبسایت بسیار مطلوب است.بودجه خزش (Crawl Budget)، تعیین میکند که گوگل چهقدر برای صفحات ما ارزش قائل است و چهقدر منابع را به آن اختصاص دادهاست.
معماری سایت اهمیت زیادی هم از نظر رضایت کاربر و هم از نظر سئو دارد و از چند نظر باید مدام بررسی شود. وظیفه ما ارائه خدمات گوناگون برای رشد و پیشرفت کسب و کارهایی است که علاقه به فعالیت در بستر وب دارند. خوشحالیم که بعد از گذشت نه سال، تمامی اتفاقات مثبت مان را با شما شریک باشیم. به روز رسانی محتوا بخصوص برای اخبار ترند و روز نشان دهنده یک خبرگزاری فعال و مثبت است. مثلا به محض انتشار خبر انفجار در لبنان باید هر چند دقیقه آپدیت های مربوط به آن را در خبر قرار دهید و حتی بر اساس زمان محتوای صفحه را جدا کنید تا مخاطب در جریان تمام قضیه قرار بگیرد. تا حد ممکن بهینه سازی سرعت را با افزونه های وردپرسی یا کدنویسی اگر اختصاصی هست انجام دهید و فاکتور هایی مانند CLS، LCP و TBT را به بهینه ترین حالت ممکن برسانید.
از دیگر روش های سئو سایت می توان به زیاده روی نکردن در سئو اشاره کرد. درست است که پیاده سازی تکنیک های سئو باعث افزایش رتبه سایت شما می شود، اما توجه داشته باشید که بیش از حد سئو کردن سایت هم نتیجه عکس به دنبال دارد. همگی به اندازه کافی و طبیعی انجام شوند تا باعث آسیب به سایت تان نشود. مورد دیگری که در آموزش ارتقا سئو سایت مورد اهمیت می باشد، استفاده از شبکه ی توزیع محتوا است. شبکه ی توزیع محتوا یا همان cdn سرورهایی هستند که باعث می شوند، سرعت انتقال مطالب در اینترنت افزایش پیدا کند.
در پاسخ به سوال برای سئو چه کنیم؟ باید بگوییم که برای بهینه کردن یک وب سایت تنها پیدا کردن کلمات کلیدی و تولید محتوا کافی نیست. شما باید بتوانید ساختار داخلی سایت را از هر نظر بهینه کنید؛ به این کار سئو داخلی یا on page seo می گویند.در مطلب سئو داخلی چیست؟ در مورد تکنیک های on page seo بیشتر صحبت کرده ایم. مجموع تمامی امتیازات کسب شده از موتور جستجوی گوگل به قرارگیری صفحات سایت خبری مورد نظر در صفحه اول ختم میشود. زمانی که یک سایت در صفحه اول گوگل قرار میگیرد، ناخودآگاه بازدید آن بیشتر شده و اعتبار و محبوبیت خاصی میان مخاطبین بدست میآورد. پس مهمترین گزینه که یک سایت را به صفحه ابتدایی گوگل میرساند، رعایت اصول سئو است.
با استفاده از افزونههایی مثل رنک مث میتوانید این کار را انجام دهید. اگر بدون توجه هر زمان که بخواهید در شبکههای اجتماعی پست بگذارید ممکن است در میان پستهای افراد دیگر گم شوید زیرا کاربران شما 24 ساعته آنلاین نیستند. برای هر مقاله جدید نقشه سایت جدید ایجاد نکنید، بلکه نقشه سایت موجود خود را به روز کنید. استفاده از شبکههای اجتماعی رونق بسیار زیادی گرفته است و بسیاری از خبرگزاریها علاوهبر فعالیت در بستر وب، در سوشال مدیا نیز فعالیت دارند. شما باید روزانه با توجه به موضوعات مورد بحث و ترند، کلمه کلیدی مناسب را پیدا کنید.
به هرحال در نگارش مقالات می بایست بین محتوا ها لینک سازی داخلی صورت گیرد. توجه کنید لینک داخلی را دقیقا با عین کلمه کلیدی محتوای مقصد بدهید و از به کار بردن انکرتکست هایی مانند اینجا را کلیک کنید و ادامه مطلب دوری کنید. در سئو سایت خبری سرعت انتشار اخبار اهمیت زیادی دارد و اخبار داغ باید به سرعت در سایت شما قرار گیرد و ایندکس شود. گوگل به این سایتهایی که همیشه اولین نفر یک خبر را منتشر میکنند اهمیت بیشتری داده و رتبه بالاتری میدهد. آیا سئو سایت خبری دشوار است؟ خیر اما به علت انتشار زیاد مطالب در سایتهای خبری و مجلهای سئو این سایتها زمانبرتر است زیرا به دلیل عدم رعایت اصول سئو و سئو تکنیکال طول میکشد تا گوگل به سایت اعتبار لازم را بدهد. در آموزش سئو وردپرس مجموعهای از نکات کلی برای بهینه سازی سایت را گفتیم و در این مقاله اقدامات لازم برای سئو سایت خبری را با هم میبینیم.
در بخش قبلی نمونهای از سایتهای خبری مطرح را بهعنوان مثال آوردیم که برای دسترسی راحت به حوزههای خبری مختلف، آنها را در قسمت بالایی سایت (یعنی اولین جایی که کاربر با آن مواجه میشود) دستهبندی کرده بودند. لینکهای شکسته (Broken Links)، به لینکهایی گفته میشود که مقصد آنها یک صفحه مشکلدار (اغلب با ارور 404) است و دنبالکردن آنها هیچ ارزشی ندارد. از طرفی وجود این لینکها در یک صفحه، آن را در نظر گوگل بیاهمیت جلوه میدهد. با ابزارهایی مانند گوگل سرچ کنسول یا Screaming Frog این لینکها را پیدا کرده و آنها را حذف کرده یا مقصدشان را تغییر دهید. ممکن است در فرایند بهینهسازی سایت خود عادتهایی داشته باشید که باعث هدر رفتن بودجه خزش شود.
برای دستیابی به میوه سئو که افزایش بازدید، درآمد و کسب رتبه اول گوگل است، نیاز به استراتژی سئو داریم. برنامه ریزی دقیق با اهداف بلند مدت، برای بهبود رتبه سایت در گوگل را تدوین استراتژی سئو می گویند. زمانی که برای سئو داخلی سایت اقدام کنید، آن را برای کاربران بهینه می کنید. اما شما باید بتوانید اعتماد گوگل را جلب کرده و اعتبار سایتتان را در سطح وب افزایش دهید. به کار بردن URLهای ساده، توصیفی و حاوی کلیدواژهها در ایجاد یک ساختار منظم و قابل دسترس کاربران را ترغیب به خواندن و گشتن در مقالات و بخشهای مختلف سایت میکند که جزو مراحل سئو سایت خبری محسوب میشوند. اما باز هم این موضوع به این معنا نیست که شما صرفا برای موتور های جست و جو تولید محتوا کنید.
همچنین استفاده از تصاویر با سایز و حجمهای نامناسب باعث افت سرعت بارگذاری سایت می شود. به همین علت در هنگام استفاده، به حجم تصاویر دقت کنید و در حد امکان حجم تصاویر را کاهش دهید. از ابزارهایی مانند AHref keyword Explorer, KeywordTools, KwFinder یا ابزارهای ایرانی برای پیدا کردن کلمات کلیدی استفاده کنید. به عنوان مثال اگر سایت شما فروش لوازم یدکی خودرو باشد با کلمات کلیدی همچون، باتری خودرو، لاستیک خودرو، قطعات موتوری و … روبه رو هستید. وارد یکی از سایت های تحقیق کلمات کلیدی شوید و هر عبارت مناسب با خدمت یا محصولی که دارید سرچ بزنید تا کلمات کلیدی مهم و مرتبط را پیدا کنید. اگر با اصطلاحات سئو آشنا نیستید در اینجا لیست بزرگی از آنها را برای شما آماده ساختیم.
هرجا که سایت معتبری به شما اشاره کرده بود، ولی لینک نداده بود، با یک ایمیل یا کامنت میتوانید درخواست کنید که به شما لینک دهند. ابزارهایی مثل Backlink Gap به شما میگویند رقبا در کجا لینک گرفتهاند. باید ببینید چرا شما نتوانستهاید لینک مشابهی بگیرید و دنبال راههایی باشید که به شما هم لینک دهند. برای مثال، از این گزارش برای بهروزرسانی و بهینهکردن مقالهٔ «طراحی کمپین بلک فرایدی (صفر تا صد)» بهره بردیم. برای مثال، یک مقاله از بلاگ را به چند پست اینستاگرام یا پادکست تبدیل کنید. بهطور معمول، تهیهٔ این محتواها خیلی بیشتر از پستهای بلاگ طول میکشد و معمولاً حاصل تلاش چند تیم در کسبوکار است.
امروزه اکثر سایت های سطح وب به کمک وردپرس طراحی شده اند؛ اما این سوال مطرح است که آیا امکان بالا بردن سئو سایت وردپرس وجود دارد؟ پاسخ این سوال مثبت است. در ابتدای مطلب تکنیک هایی را برای بالا بردن رتبه گوگل به شما یاد دادیم، پیاده سازی تمامی این تکنیک ها در سایت های وردپرسی سبب بهبود رتبه آنها خواهد شد. در صورتی که سایت شما مسیر کلیک کوتاهی داشته باشد، موتورهای جستجو نیز زمان کمتری را برای بررسی سایت شما صرف می کنند. این متن به شما کمک می کند تا محتوا تصویر خود را به موتورهای جستجو معرفی کنید. همچنین در صورتی که تصویر به هر دلیلی لود نشود، کاربر توسط متن alt موضوع آن را متوجه خواهد شد. بنابراین متن آلت بر تجربه کاربری و افزایش بازدید گوگل تاثیر می گذارد.
اگر لینک داخلی به صفحهای دارید که ریدایرکت شده، بهتر است لینک را از اساس به همان صفحه مقصد بدهید تا رباتهای خزنده مسیر کمتری را طی کند. فضای وب بهسرعت در حال رشد است و میتوان آن را بینهایت در نظر گرفت. به همین دلیل، گوگل برای هر وبسایت یک Crawl Budget مشخص تعریف میکند. نوشتن برای موتورهای جستجو به معنای تنظیم متنهای بیمعنی، تزریق بیخاصیت کلمات کلیدی در متنها، ارائهی لینکهای بدون کاربرد، وادار کردن کاربران به کلیک و کارهایی از این دست بود. هدف روش های سئو این است که هنگام جستجوی کاربران در گوگل و سایر موتورهای جستجو، این موتورها رتبهی بهتری را به مقالهها و محتوای یک سایت اختصاص دهند.
پس از اینکه متوجه شد سایت مذکور تمامی تکنیکها را به درستی و اصولی انجام داده است، امتیازات مثبتی برای آن در نظر میگیرد. حتما در تولید محتوا برای سایت های خبری به اصول آن توجه داشته باشید. از جمله موارد موثر بر روی قیمت بهینهسازی سایت خبری میتوان به بودجه کارفرما، توافقات به عمل آمده میان دو طرف، موارد خواسته شده و ….. پس در نتیجه قیمت سئو سایت خبری کاملا متغییر بوده و متناسب به عوامل بسیاری قابل تغییر است. قیمت سئو در برابر نتایجی که از آن حاصل میشود بسیار کم و مقرون به صرفه خواهد بود.
بنابراین دستهبندی و ایجاد تگ یا برچسب، یکی از اقدامات مهم در راستای افزایش بازدید سایت خبری محسوب میشوند. بهمنظور درک بهتر این مفاهیم و آگاهی از اهمیت سئو سایت خبری، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید. صفحات وب در حالت ایدهآل باید به ترتیب میزان اهمیتشان کرال شده و این روند با بیشترین سرعت ممکن انجام شود. خبر خوب این که با رعایت چند تکنیک در بهینهسازی وبسایت، میتوانید به این ایدهآل دست پیدا کنید که آنها را در ادامه میبینید. بر اساس آن، میانگین تعداد صفحاتی که بهصورت روزانه کرال میشود را محاسبه کنید.
به همین دلیل هنگام تدوین استراتژی سئو، زمان خوبی را برای تولید محتوا در نظر بگیرید. همانطور که میدانید امروزه علاوه بر وبسایت، شبکههای اجتماعی هم در جذب مخاطب از اهمیت بالایی برخوردار هستند، به همین دلیل در کنار یک سایت خبری سئو شده شبکه اجتماعی مرتبط با کسب و کار خود را نیز رونق بخشید. در این مقاله همراه ما باشید تا در مورد این موضوع بیشتر با شما صحبت کنیم. برای کسب اطلاعات کامل در این مورد مطالبی که ارائه میشود را با دقت مطالعه نمایید. یکی از مهم ترین مواردی که البته کلیشه ای نیز شده، ارائه محتوای مناسب برای کاربر هدف است و بجز با تحقیق کلمات کلیدی مناسب و مشخص کردن روند ادامه پروژه، این مورد انجام نشدنی است. بجز ماهیت یک سایت خبری که ارائه به روز ترین اخبار در هر حوزه ای است و نیاز چندانی به کیورد ریسرچ ندارد، مقالات می تواند مهم ترین ورودی ثابت برای یک سایت خبری باشد.
رباتهای خزنده گوگل لینکی را دنبال میکند که در نهایت به یک خطا (مانند خطای 404) میرسد. اگر در این قسمت پیام «Host had no problems in the last 90 days» را میبینید، یعنی هاست شما هیچ مشکلی برای خزش ایجاد نکردهاست. اما اگر پیامی مانند «Host had problems in the past» را دیدید، یعنی هاست شما گاهی اوقات نتوانسته به درخواستهای خزش گوگل پاسخ دهد. بین ایندکس شدن صفحه و رتبهبندی آن، مراحل واکشی اطلاعات (Fetch Data) و ارسال اطلاعات (Send Data) هم وجود دارد. طی این مراحل، اطلاعات برای بهبود رتبهبندی، دوباره از مرحله ایندکس بازیابی شده و اطلاعات جدید به سیستم فرستاده میشود. از طرفی این مراحل، به بهروزرسانی یا اصلاح اطلاعات و نتایج بر اساس الگوریتمهای جدید نیز اشاره دارد.
اما شکل حرفهایتر یادگیری سئو این است که ابتدا مفهوم سئو داخلی (On-page SEO) و سئو خارجی (Off-page SEO) را یاد بگیرید و سپس، تکنیکهای مربوط به هر یک از این دو شاخه را با جزئیات بیشتر و دقیقتر بررسی کنید و بیاموزید. خوشبختانه طی سالهای اخیر، با بهبود الگوریتمهای موتورهای جستجو و توسعه دانش هوش مصنوعی و تحلیل متن، باعث شده است که چنین مواردی کمتر و کمرنگتر شوند. اکنون که متوجه شدید چگونه سئو سایت را بالا ببریم، بهتر است از دلایل افت رتبه سئو سایت نیز اطلاع داشته باشید. استفاده از روش های منسوخ شده یکی از مهم ترین دلایل شکست در سئو است. از دیگر راهکارهای بالا بردن رنکینگ سایت، رفع خطاهایی است که با عدد 5 شروع می شوند؛ خطاهایی که با عدد 5 شروع می شوند مانند 500 , 503 و 504 مربوط به مشکلاتی از سمت سرور هستند.
این گزارش شامل بررسی معیارهای مختلفی است که نشاندهنده عملکرد سایت در نتایج جستجو است. هزینه افزایش رتبه سایت به وضعیت سایت شما بستگی دارد؛ اما شما می توانید قیمت خدمات افزایش سئو سایت را در این مطلب مشاهده کنید. از آنجا که الگوریتم های گوگل همواره درحال بروزرسانی هستند، باید سایت خود را مطابق با عملکرد جدید الگوریتم ها بهینه سازی کنید. به این ترتیب همواره سایت شما مطابق با قوانین و انتظارات گوگل عمل می کند و رتبه سئو سایت تان افزایش می یابد. ریسپانسیو بودن و سازگار بودن وبسایت با هر صفحه نمایش موبایل، جز فاکتورهای بالا بردن رتبه در گوگل است. اگر به سئو سایتتان اهمیت می دهید، نباید هیچ خطایی در رابطه با موبایل فرندلی بودن در سایتتان وجود داشته باشد.
https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/